دانلود آهنگ تیتراژ میانی فیلم مسلخ از مهدی مقدم

دانلود آهنگ تیتراژ میانی فیلم مسلخ از مهدی مقدم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سریر دانلود

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار سایت سریر دانلود ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت کنــید

  • آخــرین مطــالب
  • مطالب پربازدیــد
  • مطالب تصــادفـی

مهدی مقدم دانلود آهنگ مسلخ
 
دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام مسلخ با کیفیت بالا
Download New Music Mehdi Moghaddam – Maslakh
 با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از سریر دانلود
  لینک دانلود در ادامه متن پایین صفحه

 

این آهنگ تیتراژ میانی فیلم ایرانی مسلخ میباشد

تنظیم: سریر دانلود

متن آهنگ تیتراژ میانی فیلم مسلخ از مهدی مقدم

 

انگار گلومو غم دنیا گرفته دستای گرمت دست کیو گرفته

با اینکه سخته داره میگذره روزام چرا یادت نموند خاطره هامونو برگرده دوباره تنها نرو

بهت میگفتم دارم دیوونه میشم

اما باور نکردی چرا اینقدر تو سردی میخاستم تورو گفتی از پیشم برو

با این قلب شکستم دارم تنها میگردم

دارم دیوونه میشم آتیش میگیرم تنها شدم جایی ندارم

آخه رفتی تو از دستم تنها میمونم من از دست تو دلگیرمو آروم نمیگیرم

♫♫♫♫♫♫

دارم دیوونه میشم آتیش میگیرم تنها شدم جایی ندارم

آخه رفتی تو از دستم تنها میمونم من از دست تو دلگیرمو آروم نمیگیرم

 

 

 

 

 

 

 

جهت حمایت از ما در کانال سایت ما عضو شوید...

 

 

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

برای دانلود با موبایل هم لینک را چند ثانیه لمس کرده و سپس گزینه ذخیره پیوند را بزنید.

در صورت بروز مشکل در لینک دانلود با مدیریت سایت تماس بگیرید


سایت رسمی سریر دانلود GAzBOr.Ir
بازدید : 5920 |
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: